Kaip grąžinti kokybišką prekę?

     1.       Grąžinti kokybišką prekę (-es) galima per 14 kalendorinių dienų;

     2.    Už ją (-as) atgauti pinigus galima per 5 darbo dienas nuo prekės (-ių) grąžinimo dienos;

2.       Prekė (-ės) turi būti orginalioje pakuotėje / dėžėje; / nenaudota (-os), su visais priklausančiais priedais;

3.       Pridėtas užpildytas prekių grąžinimo aktas; prekės (-ių) įsigijimo dokumentas;

4.       Prekę (-es) reikia išsiųsti per Omniva paštomatą adresu: UAB „Izora“, Liepų g. 10, 60119, Raseiniai,

arba pristatyti į Bohemia parduotuvę;

5.       Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas;

6.       Kai tik gausime grąžinamą prekę, ją patikrinsime; pinigus grąžinsime į nurodytą atsiskaitomąją banko sąskaitą.

Kaip grąžinti nekokybišką prekę?

1.   Gavus nekokybišką, sugadintą prekę, be abejo, galima ją grąžinti ir atgauti pinigus arba galima pasikeisti į analogišką prekę;

2.    Reikalingas užpildytas prekių grąžinimo aktas; prekės (-ių) įsigijimo dokumentas;

3.    Nekokybiškos prekės (-ių) grąžinimas pirkėjui yra nemokamas;

4.   Prašome supakuoti prekę, užrašius adresą: UAB „Izora“. Liepų g. 10, 60119, Raseiniai  perduoti mūsų atsiųstam kurjeriui, arba pristatyti į bet kurią

BOHEMIA parduotuvę. Grąžinama prekė turi būti supakuota ir paruošta saugiam transportavimui.

 

     SVARBU:

      ·         kokybiškos elektros prekės negrąžinamos.

      ·         kitos kokybiškos, naudotos prekės negrąžinamos.

   

    Neradai atsakymo?

    Jei neradai atsakymo į savo klausimą, susisiek su mumis:

    el. paštu: info@bohemia.lt

    telefonu 8 670 00 512

Theme Options

Theme color
Background Image body: