Kaip grąžinti kokybišką prekę?
1. Grąžinti kokybišką prekę (-es) galima per 14 kalendorinių dienų;
2. Už ją (-as) atgauti pinigus galima per 5 darbo dienas nuo prekės (-ių) grąžinimo dienos;
2. Prekė (-ės) turi būti orginalioje pakuotėje / dėžėje; / nenaudota (-os), su visais priklausančiais priedais;
3. Pridėtas užpildytas prekių grąžinimo aktas; prekės (-ių) įsigijimo dokumentas;
4. Prekę (-es) reikia išsiųsti per Omniva paštomatą adresu: UAB „Izora“, Liepų g. 10, 60119, Raseiniai,
arba pristatyti į Bohemia parduotuvę;
5. Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas;
6. Kai tik gausime grąžinamą prekę, ją patikrinsime; pinigus grąžinsime į nurodytą atsiskaitomąją banko sąskaitą. Transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.
Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
1. Gavus nekokybišką, sugadintą prekę, be abejo, galima ją grąžinti ir atgauti pinigus arba galima pasikeisti į analogišką prekę.
2. Reikalingas užpildytas prekių grąžinimo aktas; prekės (-ių) įsigijimo dokumentas;
3. Nekokybiškos prekės (-ių) grąžinimas pirkėjui yra nemokamas;
4. Prašome supakuoti prekę, užrašius adresą: UAB „Izora“. Liepų g. 10, 60119, Raseiniai perduoti mūsų atsiųstam kurjeriui, arba pristatyti į bet kurią
BOHEMIA parduotuvę. Grąžinama prekė turi būti supakuota ir paruošta saugiam transportavimui.
Jei gavote prekę su pažeista pakuote:
1. Prašome nufotografuoti bendro įpakavimo dėžę, jei dėžė pažeista reikalingos dvi nuotraukos: bendras dėžės vaizdas ir sugadintos dėžės šono nuotrauka;
2. Nufotografuokite sudužusią, sugadintą prekę. Nuotraukoje turi matytis ir įpakavimo medžiaga, į kurią buvo supakuota pati prekė;
3. Nuotraukas siųskite el. paštu: info@bohemia.lt.
SVARBU:
· kokybiškos elektros prekės negrąžinamos.
· kitos kokybiškos, naudotos prekės negrąžinamos.
· grąžinus prekę, kuriai buvo užsakyta dovanų pakavimo paslauga, už šią suteiktą paslaugą pinigai nėra grąžinami.
Neradai atsakymo?
Jei neradai atsakymo į savo klausimą, susisiek su mumis:
el. paštu: info@bohemia.lt
telefonu 8 670 00 512